سلناسلنا، تا این لحظه: 6 سال و 26 روز سن داره

خاطرات سلنا جونم

100 روزگي دختر نازم... عشقم... زندگيم

1397/4/16 4:05
نویسنده : فريبا
490 بازدید
اشتراک گذاری

جغجغه گرفتنت تو صد روزگي دنيااااام

عزيز دلم صد روزگيت مبارك

امروز دقيقا صد روز است كه در دنياي ما هستي

صد روز است كه مال مني

سلناي من...

من اين روزهاي كوچكي و كودكيت را در اين وبلاگ ثبت ميكنم تا وقتي بزرگ شدي و رشد كردي و خودت خواندي اش بداني كه چقدر كوچك بودي و چقدر لحظه به لحظه بزرگ شدنت براي ما شيرين بوده

و بداني كه مادر و پدرت چقدر دوستت دارند

شايد روزي برسد كه من نباشم تا برايت از زيبايي هاي بودنت و بزرگ شدنت بگويم

اين وبلاگ گواه و شاهد خوبيست

از عشق من و بابايي

به تو نازنينممممم

كه عاشقانه دوستت ميداريم سلناي ناز❤️

 

امروز كاملا غلت زدي دختر قشنگم من و بابايي خيليييييي خوشحاليم واست😍😍😍😍😍😍 جغجغه هم امروز تونستي بگيري دستت بالاخره عزيزززززززم😍😍😍

من و بابايي عاشقتيم قشنگمممممم😊😊😊😊

پسندها (6)

نظرات (4)

مامانمامان
16 تیر 97 8:00
الهی صد و بیست سالگیت
فريبا
پاسخ
💋💋💋
مامان صدرامامان صدرا
16 تیر 97 10:23
😚😚😚
فريبا
پاسخ
❤️❤️❤️
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
23 تیر 97 16:03
انشاألله در کنار مامان و بابای عزیزت  120 ساله بشی فرشته کوچولومحبتگل
مامان بارانمامان باران
11 شهریور 97 10:14
فدای صورت ماهت فرشته نازم محبت
فريبا
پاسخ
ممنون عزيززززز دلمممم💋