سلناسلنا، تا این لحظه: 6 سال و 1 روز سن داره

خاطرات سلنا جونم

6 ماهگي ات مبــارك هستي من

1397/7/11 15:57
نویسنده : فريبا
148 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم !

6 ماهه شدي ، 6 ماهه !

و حالا چاره اي جز باور كردن ندارم...!

كه دختــــرك 1 روزِه ي ديروز من ، امــروز 180 روزِه شده.

180 روز ، يعنــــي نيــم سال !

آره !

نيـــم ساله شدي قلب من.

تو به سرعت در حال رشد هستي و من شگفت زده ي اين همه زيبايي.

مبـــارك باشه نيم ساله شدنت 

خوشحالم !

از اينكه دارمــت ، در اغوش مي گيرمــت ، مي بوسمـــت ، مي بويمــت...

 

مي پرستمت !

پرستــش به معنــاي واقعـي...

 

اين روزها ؛

كامــــلا ميشيني .

من و پدرت رو خيلي خوب ميشناسي .

وقتي صدات ميزنم"سـلـنــا"به سمتم بر ميگردي و يه خنده ناز تحويلم ميدي...فـــــداي خنده هات .

  • یه کار با مزه که تازه یاد گرفتی...با اب دهنت بادکنک درست میکنی و انگشت شصتت رو ميكني تو حلقت و اوق ميزني. بَ بَ بَ بَ رو با خودت تكرار ميكني الان ديگه كامل سينه خيز ميري و ميچرخي و هرچيزي كه نزديكت ميذاريم با تلاش ميري و برميداري.
  • خداروشاكرم بخاطر فرشته ناز و مهربوني كه به من هديه داده
  •  
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)